Kremalı mantar soslu makarna

  • Kremalı mantar çok lezzet aldığım bir tat,çok sık yapamıyorum çünki evdekiler pek yemiyorlar.arasıra kendim için pişiriyorum,eh ucundan  beni kırmamak için tadına bakıyorlar genede haklarını yemiyeyim.HIIMM Şimdiden size afiyet olsun…Mantarlarımızı limon sıktığımız suda iyice haslayın.
  • İstediğinıiz makrnayı seçip kaynar suda 10 dakika haşlayın.
  • ravyoli ilede deneyebilirsiniz.
  • sos için ,,1 paket krema,1 kaşık un,tereyağ ve tuz ,karabiber
  • tereyağını eritin,içine 1 kaşık unu ilave edin.
  • haşlanmış mantarları ekleyip ,iyice kavurun,
  • kremayı ekleyin.baharatlarıda ilave edin.
  • püf noktası karıştırmayı bırakmayın.
  • en son krama pişnce altını kapatın.
  • makarna ile karıştıırn.
  • üzerine istediğiniz peynır rendesinı  serpin .
  • Ben parmesan peyniri tercih ediyorum.
  • AFİYET OLSUN.

Yorum bırakın

Filed under Yemekler

Yorum bırakın