Ezogelin Çorbası

Bu çorbayı düdüklüde yapıyorum arkadaşlar …..hem kolay hem pratik oluyor.kolay ve lezzetli tarifleri  de sizlerle paylaşmayı düşünüyorum.deneyin lütfen…….
malzemeler:1 soğan,,,sıvıyağ ,,,,,2  bardak kırmızı mercimek ,,,,,,,yarım bardak pilavlık bulgur ,,,,,,yarım bardaktan az pirinç,,,,2 kaşık salça,,,tuz ,,,tereyağ ve et suyu
     düdüklü tencereye       sıvıyağda ince doğranmış soğan eklenir ,kavrulur.2 kaşık salça konur,karışır,..içine yıkanmış mercimek ,bulgur,pirinç konur,,daha sonra varsa
et suyu 2 bardak konursa lezzeti artar çorbamızın.1 bardak ta su konur .tuz ilave edilir,,ve ağzı kapanır .ben düdüklüde 20 dakika kadar pişiriyorum..ÜZERİNE tereyağ kızdırılır.birazda toz kırmızı biber konur..ben resim çekiyorum diye biraz abartmışım arkadaşlar……AFİYET OLSUN
AFİYET OLSUN,,,,,

Yorum bırakın

Filed under Çorbalar, Genel

Yorum bırakın